4 Haziran 2011 Cumartesi

ben aptalım

kötüyüm ,kötüyüm ,kötüyüm...
kendime hiç bu kadar çok kızmamıştım.şuan beni bırakıp gidesim var. ya nasıl yaptım kendime bu iğrençliği "alkol tabi ki" !
dün gece 11 gibi arkadaşımla buluşup ayrıldıktan sonra yurda dönecektim yani öyle anlaştık öpüştük sarıldık otobüs duraklarının oraya gittim hatta ama içimden bir ses geri dön diye dürtükledi ve yaptım evet istiklale geri döndüm. tabi cuma gecesi gidilebilecek tek yer j.e ye gittim 1-2 derken ben içip zil zurna sarhoş yine. bi arkadaşımı gördüm sevindim çünkü tek başıma sıkılmaya başlamıştım sonra kalkıp diğer mekanımıza geçtik(geçmez olaydık) . benim orada dj lik yapan hoşlandığım ve ileride aramız da güzel şeyler olması muhtemel kişiye nisbet yapar gibi kıskandırma amaçlı gibi gözüken ama aslında hiç alakası olmayan arkadaşımla gidip üzerine sarhoşluğun vermiş olduğu samimiyetle yapılan sexy dansı dj olanın gözüne gözüne sokmak da ne? zaten yarım yamalak hatırlıyorum en son bi köşede sızmıştım. bugün girdim internete ve facebooktan beklenen msjı aldım. evet çocuk beni önemsiyor ki msj atma gereğinde bulunmuş ama bundan sonra gözünde 2 gram bile değerim kalmadı. çok üzgünüm çok kötü hissediyorum kendimi bıktım kendimden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder