17 Ocak 2011 Pazartesi

aşık olma şeysi

düşündüm de lisede bi erkekten hoşlanırdık azcık bakışırdık ondan da küçük bir işaret aldık mı tamamdır işe koyulma zamanı gelmiş demektir. hemen onunla ortak arkadaş yapılır yada ortak arkadaş bulunur sonra heyecanlı günler geceler geçmek bilmez "acaba benim hakkım da bir şeyler söylemiş mi? , beni arkadaşlarına sormuş mu? " sonra ortak arkadaşlar sayesinde tanışırsın mesajlaşmalar ,heyecanlı buluşmalar sonunda ya birbirinize göre olduğunuzu ya da uyuşamadığınızı anlardınız.
artık bunları yaşamak istemem belki saçma sonuçta lise öğrencisi değilim üniversitede okuyorum ama heyacan yaşamak istememde mi saçma? sarhoş ol beğendin mi -tabi o kafayla ne kadar kimi beğenirsin o da şüpeli- sonra git yavşa ya da o gelsin iki bakışına yavşasın öpüş yiyiş yada daha fazlasını yap.sabah yanında o olsun yada olmasın bir daha göremeyeceğini bilirsin.ee noldu şimdi ben istediğim bütün erkekleri böyle kaldırırım abi deyip kaldırırım peki benim mutluluğum  ne olacak? 
şimdi içip sarhoş olup yapma diyeceksiniz.tabi haklısınız ama artık nasıl bir yerde yaşadığımı anlayamıyorum bütün erkekler aynı diye düşünen salak kızlardan olacağım neredeyse. nedeniyse normal bir ortam da normal bir şekilde tanıştığım bir erkeğin bile planı 2. görüşmemizde beni yatağa atmak.tamam yatağa attın istediğini aldın peki bir daha neden görmek istemezsin o kadar kötü mü sex yapıyorum ben be :/ al sonrada bunları düşünüyorum.neden sevgili olmaktan korkar ki bir insan en azından denemeden nasıl bir şey olacağını bilemezsin ki :/
 neyse bir gün sebebini öğrenebilirsem sizinle de paylaşıcam o zamana kadar erkeklere fazla güvenmeyin fazla bağlanmayın derim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder